dijous, 7 d’octubre del 2010

Dijous paella! (Giovedi, paella!)

I començo a escriure encara amb pijama i tot escoltant Mishima i Leonard Cohen. He intentat de totes, totes que els amics italians que poc a poc vaig fent es dignin a dir-me música italiana... però segons ells fa "schifo" (una paraula que ja he introduit al meu vocabulari habitual i que vol dir fàstic)... Així que si sabeu d'algun cantant italià que valgui la pena no dubteu en fer-m'ho saber!!!

Senyores i senyors... ja he començat la uni! (i deixor de ser una persona que fa ràbia al personal barceloní)... Ahir vaig tenir el segon dia de classes. De moment, de 3 a 5 tinc tinc organo di senso (oftalmo i otorrino) i de 4 a 6h Dermato i infeccioses... Si.. ja veieu que els horaris quadren fantàsticament bé! D'aquí unes setmanes començaré amb uro i nefro de 2 a 3 (tot això cada dia.. menys divendres que no tinc dermato)..

De moment el que fem és anar només a la primera hora de organo di senso i les dos de dermato.. (perquè hi ha l'Andrea que es queda a les dos hores d'oftalmo i ens passa els apunts... i diuen que l'assignatura és molt molt fàcil!)... Quan pugui, dissimuladament, faré una foto a la professoressa de dermato.... és un clon de la Begoña Campos!!!!!! (si.. cert... aquest tipus de comentaris van destinats unilateralment als amics de la uni.. jeje) però sort que de personalitat no és com ella... La tia parlar a tota òstia i fa riure (coses que evidentment la ...Campos mai podria fer)!..

A dermato la Milana i jo vam començar a fer introducció a la vida italiana.. i vam conèixer unes noies de diferents llocs d'itàlia molt simpàtiques... i hem dit d'anar a pendre quelcom i tal... així que poc a poc ens anem introduint...

i... (ara resonen els tambors)... ahir vam tornar a fer sopar a casa meva! Sembla que casa meva els dimecres ha passat a ser una cita obligada pels italians amics dels meus conquilinos de pis i això comença a ser una religió... Ahir vam cuinar nosaltres (de fet la Milana era la cuoca.... jo i el Gilbert feiem veure que ajudavem).... Paella!! Va sortir boníssima!! i de postres platan amb xocolata desfeta! Tot acompanyat de vi blanc clar... Poso la foto de la paella i del seu procés d'elaboració... de com va quedar la taula a les 3 de la matinada quan vam aconseguir moure el cul no (no fos cas que els meus progenitors em mirin amb uns altres ulls... jejejeje).. Però la veritat és que va ser molt divertit... En total erem uns 10 o 11, tots italians menys la Milana el Gilbert i jo i per tant tota la nit parlant només en italià.. Ja estem pensant a qui de tots li toca cuinar el pròxim dimecres.. i d'on serà el plat! (així que si quan em vingueu a visitar enganxeu un dimecres... segur que podeu disfrutar del sopar de la setmana!)

Aquest cap de setmana hi ha una festa dels anys 80 a una discoteca molt típica dels italians d'aquí (si, aquí la vida es diferencia entre vida italiana/vida erasmus).. i dissabte segurament anirem de picnic a San Luca.. (a la muntanyeta del costat... on hi ha una esglèsia a dalt de tot i es veu tot Bologna als teus peus)...

Em despedeixo amb unes quantes fotos (una d'elles és el secret de nettuno... que com em va dir el Lau em vaig oblidar de posar la foto a l'altre actualització)! i amb un cappuccino a la mà ja que el meu company de pis m'acaba de sorprendre tornant del bar amb un cappuccino i una mica d'esmorzar...

Buongiorno a tutti!!!! 






Pd. Tinc bici!!!!! però aquest capítol serà una altra actualització...
La paella ja veieu que fa molt bona pinta.... i l'altre foto dels formatges al mercat és perquè veieu els meus ingredients habituals..... jiji

Bacinii!!

3 comentaris:

  1. jajajaja molt bé aixo de posar fotos a petició! (tenies raó.....) i molt bé això de fer-te d'una religió que organitza sopars (en comptes de misses) i adora al menjar i al vi (en comptes d'algo abstracte!)!! jejeje la unica pena... que jo no coincideixo amb cap dimecres!!! m'hauré d'esperar a la pròxima visita per convertir-me!! i la bici¿?¿? ole!! jejeje

    a veure:
    -arribaré i anirem a menjar raviolis
    -podem marxar a florencia, venecia, etc... un parell de dies
    -seguirem menjant raviolis (o pizza)
    -em portaras amb bici (tu pedalejaras, ja que deus portar dies menjant pasta i pizza i hauras de fer una mica d'esport, eh?! jaja) a veure la cantonada que si parles fluixet et sents amb el de l'altre cantonada.....

    nena!! ja tenim plan!!!!! :D
    Aquests dies he anat una mica liat... et dec un mail, ho sé!! i tranqui aque abans d'acabar el finde el tindras!!! ;)

    una abraçada mooooooolt forta i no cal que et digui que ho disfrutis!! sembla que ja ho estas fent! ;)

    T'estim-ho!!!!
    ENS VEIEM D'AQUI 7 DIES!!!!!!!

    ResponElimina
  2. Excel·lent foto amb la bici. No tinc paraules.

    ResponElimina
  3. Eros Ramazzotti es considera bon cantant italià? xd

    ResponElimina